ANUNȚ pentru CERERI REÎNMATRICULARE_ÎNMATRICULARE ÎN AN SUPERIOR_MOBILITATE în UNITBV_PRELUNGIREA ȘCOLARITĂȚII_RELUAREA STUDIILOR_ÎNTRERUPEREA STUDIILOR_2025
Cererile de reînmatriculare se pot depune la Secretariatul Faculțății de Drept până la data de 10 septembrie 2025, potrivit art. 33 alin. (3) din Regulamentul privind activitatea profesională a studenților.
Cererile de înmatriculare în an superior pentru studenții admiși in sesiunile de admitere - iulie septembrie 2025, se pot depune la Secretariatul Facultății de Drept până la data de 19.09.2025 ora 13.00.
Fiecare cerere va fi însoțită de situația școlară, avizată inclusiv de către rectorul universității.
Pentru acordarea mobilității în cadrul Universității Transilvania din Brașov, cu cel puțin 10 zile înainte de începerea anului universitar, studenții vor depune la Secretariatul Faculțății de Drept următoarele documente:
- a) cererea de mobilitate (2 exemplare);
- b) situație școlară eliberată de universitatea de unde vine (în original);
- c) dovada plății taxei de procesare a cererii de mobilitate (200 lei);
- d) alte documente solicitate de secretariatul facultății unde dorește mobilitatea (programă analitică etc.)
Cererile pentru prelungirea școlarității, reluarea studiilor, întreruperea studiilor se pot depune la Secretariatul Facultății de Drept sau pot fi transmise pe adresa de e-mail f-dr@unitbv.ro , până la data de 19.09.2025.